Serdecznie zapraszamy do składania ofert na udostępnienie obiektu (z obszaru NGR) oraz organizację imprezy dla ok. 100 osób, podsumowującej projekty zrealizowane za pośrednictwem NGR w 2014 r. pt. „Kronika wspomnień”. Termin organizacji wydarzenia to miesiąc wrzesień 2014 roku – prosimy o wskazanie dostępnego terminu organizacji imprezy (piątek 5 wrzesień lub 12 wrzesień, lub 19 wrzesień, lub 26 wrzesień).
Poniżej podajemy specyfikację zamówienia:
Część I – konferencja podsumowująca, podczas której zaprezentowane zostaną projekty zrealizowane przez beneficjentów NGR jak i samo Stowarzyszenie (w formie prezentacji multimedialnych).
- Udostępnienie sali konferencyjnej – przybliżony czas trwania konferencji ok. 3 godziny, udostępnienie sprzętu multimedialnego (projektor, ekran do wyświetlania, ew. laptop),
- Catering podczas konferencji (kawa, herbata, woda, ciastka),
- Obiad (prosimy o podanie przykładowego menu):
- Posiłek wystawiony na stołach (zupa, mięsa, ziemniaki, frytki, sałatki, surówki, potrawy ze szczególnym uwzględnieniem dań z ryb), napoje (woda, soki),
- bufet z kawą, herbatą i ciastem.
Część II – biesiada
- Zapewnienie miejsca na biesiadę (wiata grillowa, restauracja, inne),
- Potrawy grillowe (ok. 2,5 – 3 porcji/osobę) – np. kiełbasa, kaszanka, karkówka, szaszłyki, ryby pieczone w folii, skrzydełka, filety z kurczaka, sałatki, surówki, pieczywo, keczup, musztarda, napoje (prosimy o podanie przykładowego menu),
- Oprawa muzyczna ( DJ, zespół) – czas trwania biesiady ok. 5 godzin.
W ramach wydarzenia zaplanowano również zorganizowanie konkursu na najlepsze danie z ryb, które przygotują uczestnicy biesiady. W związku z tym niezbędne jest przygotowanie miejsca na ekspozycję potraw np. paśnik, strzecha, szwedzki stół.
Prosimy również o przedstawienie oferty dotyczącej posiadanej bazy noclegowej (niektórzy z uczestników być może będą chcieli skorzystać z noclegu na własny koszt).
Do oferty należy dołączyć zdjęcia obiektu, w tym sali konferencyjnej, sali biesiadnej, całego obiektu, terenu wokół oraz pokoi.
Koszty imprezy całkowicie sfinansowane zostaną ze środków Nadnoteckiej Grupy Rybackiej w ramach działania 4.1. „Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, w zakresie realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności”.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 11 kwietnia br. pocztą elektroniczną na adres sekretariat@ngr.pila.pl lub osobiście w biurze Stowarzyszenia. O ostatecznym wyborze oferty do realizacji zadecyduje Zarząd NGR, o czym poinformujemy za pośrednictwem strony internetowej NGR.
Dodatkowe informacje udzielane będą telefonicznie pod numerem telefonu 67 351 08 55.
Serdecznie zapraszamy do nadsyłania ofert.