Rybactwo i morze
Unia Europejska
Logotyp Nadnoteckiej Grupy Rybackiej - Przejście do strony głównej
mail
mail

Zatrudnimy Pracownika Biura 13.10.2016

Zarząd Stowarzyszenia Nadnotecka Grupa Rybacka
ul. Dąbrowskiego 8/501,502 64-920 Piła
Ogłasza nabór na Stanowisko: Specjalista ds. wdrażania LSR
Wymagania podstawowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie o profilu ekonomicznym (zarządzanie, finanse) lub prawniczym,
- doświadczenie zawodowe min. 3 lata,
- prawo jazdy kat. B,
- obsługa komputera i programów komputerowych (MS Excel, Word, Outlook, Power Point) oraz internetu,
Wymagania pożądane:
- znajomość problematyki i doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków unijnych oraz realizacji projektów unijnych,
- doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej,
- podstawowa wiedza z zakresu kadr i księgowości,
- doświadczenie lub wiedza na temat wdrażania dokumentów strategicznych lub zarządzania projektami,
Kompetencje miękkie:
- wysokie umiejętności interpersonalne, otwartość w kontakcie z ludźmi, miła aparycja,
- samodzielność w działaniu,
- dobra organizacja pracy, konsekwencja działania,
- gotowość do nauki i podnoszenia wiedzy i kompetencji,
- umiejętność prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych


Obowiązki pracownika
- udzielanie doradztwa wnioskodawcom w zakresie aplikowania o środki z 4 rozdziału PO Rybactwo i Morze 2014-2020,
- pomoc wnioskodawcom w przygotowaniu i kompletowaniu dokumentacji aplikacyjnej,
- przekazywanie informacji oraz prowadzenie szkoleń w zakresie rozdziału 4 PO Rybactwo i Morze oraz LSR,
- przygotowanie dokumentacji konkursowej oraz organizacja naborów wniosków,
- przyjmowanie oraz wstępna weryfikacja złożonych wniosków,
- obsługa posiedzeń WZC, Rady NGR, Zarządu i KR oraz protokołowanie,
- przygotowanie formalne wniosków o dofinansowanie oraz wniosków o płatność na funkcjonowanie NGR oraz współpracę,
- przygotowanie dokumentów (faktur) do przekazania kancelarii księgowej (opis drugostronny z uwzględnieniem przepisów PO RiM),
- archiwizacja dokumentacji, w tym głównie konkursowej,
- obsługa administracyjna Biura NGR, w tym przyjmowanie składek członkowskich, sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym,
- sporządzanie sprawozdań merytorycznych z działalności NGR, konkursów, projektów oraz sprawozdań do IP, IZ,
- przygotowywanie dokumentacji do aktualizacji w tym LSR i procedur wewnętrznych oraz przygotowanie procesu ich aktualizacji,
- prowadzenie korespondencji,
- bieżące monitorowanie wdrażania LSR,
- aktualizacja informacji bieżących w serwisie internetowym NGR, mediach społecznościowych oraz obsługa newslettera,
- bieżący monitoring informacji o NGR zamieszczanych w mediach oraz przekazywanie materiałów o NGR i LSR do opublikowania,
- realizacja planu komunikacyjnego oraz jego analiza pod kątem efektywności,
- przygotowanie projektów NGR z zakresu promocji, animacji i współpracy z innymi LGD,
- organizacja i uczestnictwo w lokalnych, krajowych i międzynarodowych inicjatywach promocyjnych i kulturalnych np. targach, wystawach związanych z obszarem NGR oraz LSR,
- organizacja konferencji, szkoleń i warsztatów współorganizowanych lub organizowanych przez NGR,
- utrzymywanie kontaktów z lokalną społecznością oraz organizowanie i realizacja projektów aktywizujących różne środowiska lokalne (edukacja, aktywizacja zawodowa, pobudzanie przedsiębiorczości),
- przekazywanie materiałów agencji reklamowej oraz koordynacja zleceń i współpraca z agencją.
Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny,
2) Życiorys – curriculum vitae:
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie Zaświadczeń o ukończonych kursach, Szkoleniach,

Dokumenty należy przeslać e-mailem na adres: sekretariat@ngr.pila.pl

Zatrudnienie dla Pracownika Biura będzie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo.